Сабақ тақырыбы: Уақытты тиімді пайдалану
|
Мектеп: НЗМ ПАВЛОДАР |
||||||||||||||
Уақыты: 14.05.2015 |
Мұғалімнің аты - жөні: Гүлмира Құрманғалиева |
||||||||||||||
Сынып: 11«Е, F» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаар: |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Оқыту мақсаты |
Т2 Бейнефильм тақырыбын ғаламдық тақырыптармен байланыстырады, сын тұрғысынан жауап береді. А5 Медиақұралдарды пайдаланып, ғаламдық мәселелермен үндестіріп, сөйлеушілердің пікіріне баға береді, өз ойын креативті формада айтады Тәрбиелік: уақыт адамның басты құндылығы екенін ұғындыру |
||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 7 мин
3-5 мин
Сабақтың ортасы
5 мин
Мағынаны тану кезеңі
10 мин
Сабақтың соңы 5 мин
Рефлексия |
Сергіту сәті: Қимыл және драма. Кешегі іс-әрекетіңізді сөзсіз, іс-қимылмен жеткізіңіз. Балалар «бұршақ» ойыны арқылы жұптасады: Бұршақтың бірінші сыңары - мағынасы бойынша екінші сыңарын тауып алуы керек. 60 секунд- 1 минут 60 минут-1сағат 24 сағат- 1тәулік 7 күн- 1 апта 30 күн-1 ай 12 ай- 1 жыл 100 жыл- 1 ғасыр ОМ және ЖК критерийлерімен таныстыру №4слайд Қызығушылықты ояту: Фотомақалды шешіп көріңіз. Уақыт (суреті) алтыннан (суреті) (УАҚЫТ АЛТЫННАН ҚЫМБАТ) Иә, сабақтың кілтті сөзі – уақыт. Бұл сөзге қандай синонимдер келтіре аласыңдар?Дәуір, кез, кезең, маусым, мезгіл, шақ, мезет, мерзім Тыңдалым. «Уақытты тиімді пайдалану» ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІНГІ ТАПСЫРМА: кестедегі Блум сұрақтарын оқып, толық жауап беріңіз.
|