Контактная информация: Тел.: +77013412791

Уақытты тиімді пайдалану 11-сынып

 

Сабақ тақырыбы:  Уақытты  тиімді пайдалану 

 

 

Мектеп: НЗМ ПАВЛОДАР

Уақыты14.05.2015

Мұғалімнің аты - жөні:

Гүлмира Құрманғалиева

Сынып: 11«Е, F»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаар:

 

 

Оқыту мақсаты

Т2 Бейнефильм тақырыбын ғаламдық тақырыптармен

байланыстырады, сын тұрғысынан жауап береді.

А5 Медиақұралдарды пайдаланып, ғаламдық мәселелермен

үндестіріп, сөйлеушілердің пікіріне баға береді, өз ойын

креативті формада айтады

Тәрбиелік: уақыт адамның басты құндылығы екенін ұғындыру

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер

Ресурстар

 

Сабақтың басы

7 мин

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

3-5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану 

кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы    

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Сергіту  сәті: Қимыл және драма. Кешегі іс-әрекетіңізді сөзсіз, іс-қимылмен жеткізіңіз.

Балалар  «бұршақ»   ойыны арқылы жұптасады: Бұршақтың  бірінші  сыңары - мағынасы  бойынша екінші сыңарын тауып алуы керек.

60  секунд- 1 минут

60  минут-1сағат

24 сағат- 1тәулік

7 күн-  1 апта

30 күн-1 ай

12 ай- 1 жыл

100 жыл- 1 ғасыр

ОМ және ЖК критерийлерімен таныстыру №4слайд

Қызығушылықты ояту: Фотомақалды шешіп көріңіз.

 Уақыт (суреті) алтыннан (суреті)

       БҚМЫТА

(УАҚЫТ  АЛТЫННАН  ҚЫМБАТ)

Иә, сабақтың  кілтті сөзі – уақыт. Бұл сөзге қандай синонимдер келтіре аласыңдар?Дәуір, кез, кезең, маусым, мезгіл, шақ, мезет, мерзім

  Суреттерді сөйлетіңіз. Суреттер «Полиглот» ойыны

Тыңдалым. «Уақытты тиімді пайдалану»

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІНГІ ТАПСЫРМА: кестедегі Блум сұрақтарын оқып, толық жауап беріңіз.

«Уақытты тиімді пайдалану» бейнебаян

мазмұны  бойынша

Қарапайым сұрақ

 

Уақыт  деген не?

___________________________________________

 

Анықтаушы сұрақ

 

Уақытты үнемдеуге байланысты айтылатын ұғымды анықтап айтыңыз.   

 

Интерпретациялық сұрақ

(түсіндіруші)

Тайм менеджмент  адамдарды  неге тәрбиелейді?

___________________________________________

Бағалаушы сұрақ

(салыстыру)

Уақытты пайдамен және босқа өткізу нәтижесін салыстырыңыз. Қалай ойлайсыздар, барлық адам уақытты тиімді  пайдалана ма? Неліктен?

___________________________________________________ 

 

Оказание услуг:

 

  Павлодар қаласы
   

 

Пожаловаться на сайт