Контактная информация: Тел.: +77013412791

Cурет арқылы көркем жеткізу

 
Сабақ тақырыбы:  Өнер және әдебиет.
Сурет  арқылы   көркем жеткізу
 
Мектеп: НЗМ ПАВЛОДАР
 
Уақыты15.10.2014
Мұғалімнің аты - жөні:
Гүлмира Құрманғалиева
 
Сынып: 11«Е, F»
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағаар:
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 
Оқыту мақсаты
Т2 Бейнефильм тақырыбын ғаламдық тақырыптармен
байланыстырады, сын тұрғысынан жауап береді.
А5 Медиақұралдарды пайдаланып, ғаламдық мәселелермен
үндестіріп, сөйлеушілердің пікіріне баға береді, өз ойын
креативті формада айтады
 
Жоспар
 
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс - әрекеттер
Ресурстар
 
 
Сабақтың басы
7 мин
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
3-5 мин
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы
 
 
10 мин
 
 
 
 
10-15 мин
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы    
 5 мин
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Рефлексия
Қызығушылықты ояту: «Дефиниция» ойыны мақсаты-оқушылардың лексикалық қорын бақылау. /Т/
1.      Бұл адамдар өз ойларын өлең түрінде жеткізеді (ақындар)
2.      Өлең сөзіне ән шығаратын адамдар?   (сазгерлер –композитор)
3.      Сахнада әртүрлі  рөлдерді сомдайды(әртіс-актер)
4.      Өз ойларын сурет арқылы жеткізеді (суретшілер)
5.      Жас таланттарды танып, олардың шоу-бизнесте көтерілуіне жағдай жасайды (продюсер)
6.      Сахнаға шығатын адамдарды хабарлайды әрі телебағдарламаларды жүргізеді (тележүргізуші)
7.      Әлемдік ареналарда, халықаралық жарыстарда  елінің намысын  қорғайды (спортшылар)
Үй тапсырмасы: /Ж/ «Маған ұнайтын өнер жұлдызы» айтылым
 
 
 

 

 

 

 

 

Тыңдалым. Бейнероликті  қарайды әрі тыңдайды
Мазмұны бойынша  жұптар  3 мазмұнды сұрақ  құрастырады. Жұптар бір-біріне қойып талқылайды.  /ЖЖ/
 
 
 

 

 

 

 

 

Айтылым. Бейнероликте көрсетілген суретшінің суреттері бойынша  айтылым жүргізіледі. Оқушылар автордың әлеуметтік тақырыптарға  салған суреттерінің мазмұнын түсініп, ашып айта білуі бағаланады. /f/
 
 
 

 

 

 

 

 

«Өнер» сөзімен  синквейн құру ,
 « Менің сүйікті өнерім»-әңгіме (жеке оқушылар саралап  оқыту)
 
Оқушылар  бағдаршам  арқылы бір-бірін бағалайды
 
 
 

 

 

 

 

 

Бағалау: жетістік өлшемдері  бар кестеге оқушылар өздерін өздері бағалайды.
 
 
 
ОМ
Дағды
Жетістік критерийі
Ж
Т
Қорытынды
Ж
Т
Т5
Тыңдалым
 Сұрақтар қызықты  әрі мазмұнды болу керек, сын тұрғысынан жауап беру керек
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
А5
Айтылым
Суреттерді дұрыс түсініп, мазмұнын аша білу керек, өз ойын креативті түрде жеткізу керек.
 
 
 
 
 
Бүгінгі сабақ несімен пайдалы болды?
2 жұлдыз, 1 тілек /сабақтан алған әсерім/
 
 
Пожаловаться на сайт